Retourbeleid
Wij accepteren retourzendingen binnen 90 dagen.
Let op: Het gratis retourbeleid is niet van toepassing als het artikel een gereduceerd artikel is. Of als het al gebruikt is. Als het niet wordt afgeprijsd. Dit betekent als uw product dus is gereduceerd zijn de retourkosten voor de klant. Mocht het niet gereduceerd zijn dan zijn de retourkosten voor ons en kunt u het altijd gratis verhandelen.
Als u vragen of opmerkingen heeft over de levering of het product, stuur ons dan een e-mail en ons team zal u onmiddellijk helpen, stuur een e-mail naar: service@nuvitaplus.nl
BEHOEFTE AAN TERUGKEER
Wat moet je als klant doen om de aankoopprijs terug te krijgen?
Hoe kunt u ons als klant contacteren?
Moet je als klant het product retourneren?
Naar welk adres kunt u het terugsturen? Of krijg je dit als je contact met ons opneemt?
Moet u een foto maken van het product?
Vind hieronder alle antwoorden op deze vragen!
Is hij van gedachten veranderd?
Ben je van gedachten veranderd? Dit is uiteraard mogelijk zodra u aangeeft uw bestelling binnen 90 dagen na ontvangst van uw bestelling te willen retourneren, wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 90 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op uw rekening wordt teruggestort. Het product kan worden geopend en geassembleerd. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending voor uw rekening zijn. En dat het product niet gereduceerd mag zijn.
Beurs
U kunt uw bestelling tot 90 dagen na de leverdatum kosteloos omwisselen voor een nieuw artikel. Het product kan worden geopend en geassembleerd. De koper betaalt voor de retourzending van het artikel dat hij/zij wil ruilen als het gereduceerd is. Als het niet gereduceerd is betalen wij de retourzending. Het nieuwe artikel wordt binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakket naar de klant verzonden.
Beschadigd product?
Heb je een beschadigd product ontvangen? Stuur ons binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met uw bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat u binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail gratis een nieuw artikel ontvangt.
Verkeerde bestelling krijgen?
Heb je het verkeerde product gekregen? Stuur dan binnen 14 dagen een foto van de bestelling samen met uw bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat u binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos de juiste bestelling ontvangt.
Nooit een bestelling ontvangen?
Nooit het product ontvangen? Stuur een e-mail met uw bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat u de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail gratis ontvangt.
Van gedachten veranderd na het bestellen?
Ben je van gedachten veranderd? Dit is uiteraard mogelijk zodra u binnen 24 uur na uw bestelling aangeeft uw bestelling te willen annuleren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van de annulering op uw rekening wordt teruggestort. (Dit kan alleen worden geannuleerd als uw bestelling nog niet is verwerkt. Als het verwerkt is, is annulering helaas niet meer mogelijk.)
In de meeste gevallen wordt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen na het laatste contact en de laatste overeenkomst tussen Nuvitaplus en de klant teruggestort op uw account.
De terugbetaling vindt plaats op de gedeponeerde rekening of op een door de klant gekozen manier. Wij zijn zeer flexibel en vrij in deze kwestie.