Veelgestelde vragen

CONTACTEER ONS

Hoe kan ik contact met je opnemen?
Als u vragen heeft, helpen wij u graag verder, onze experts staan 7 werkdagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Contactpersoon: service@nuvitaplus.nl


Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Wij proberen uw vraag altijd binnen 1 werkdag te beantwoorden.


BESTELLEN EN BETALEN

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt betalen met Klarna, Ideal, Bancontact, MasterCard, Visa, Maestro, Amex, Apple Pay en Google Pay.

Krijg ik een orderbevestiging?

U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevoerd, kan dit worden gewijzigd?

Neem contact met ons op service@nuvitaplus.nl , zodat we dit kunnen regelen.

 

VERZENDEN

Naar welke landen verzendt u?

Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis, wij brengen dit voor eigen rekening in rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket is verzonden, sturen wij u een e-mail met een track & amp; trace. Hier vindt u de status van uw bestelling en geeft u indien nodig verdere instructies aan de bezorgservice.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Uw bestelling niet ontvangen? Vervelend om te horen! Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer, uw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. U ontvangt dan ook een e-mail met een Track & amp; Trace om het pakket te volgen. Deze e-mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?

Neem dan contact met ons op via service@nuvitaplus.nl


RETOUR & RUILEN

Ik ben van gedachten veranderd, wat nu?

Ben je van gedachten veranderd? Dit is uiteraard mogelijk zodra u aangeeft uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst te willen retourneren, wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op uw rekening wordt teruggestort. Het product kan worden geopend en geassembleerd. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending voor uw rekening zijn. Let op is niet mogelijk als het product gereduceerd is.


Ik wil het product ruilen, hoe doe ik het?

U kunt uw bestelling tot 30 dagen na de leverdatum kosteloos omwisselen voor een nieuw artikel. Het product kan worden geopend en geassembleerd. De koper betaalt voor de retourzending van het artikel dat hij/zij wil ruilen. Het nieuwe artikel wordt binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde pakket naar de klant verzonden. Let op is niet mogelijk als het product gereduceerd is.


Het product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Heb je een beschadigd product ontvangen? Stuur ons binnen 30 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail gratis een nieuw artikel ontvangt.

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen, wat nu?

Heb je het verkeerde product ontvangen? Stuur dan binnen 30 dagen een foto van de bestelling samen met je bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat je binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail kosteloos de juiste bestelling ontvangt.

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, wat nu?

Heb je het product nooit ontvangen? Stuur ons een e-mail met je bestelnummer naar: service@nuvitaplus.nl en wij zorgen ervoor dat je de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail gratis ontvangt.

Ik wil annuleren, wat nu?

Zijn jullie van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen 24 uur na je bestelling aangeeft dat je je bestelling wilt annuleren, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de annulering op je rekening wordt teruggestort. (Dit is echter alleen mogelijk als de bestelling nog niet is verwerkt en verzonden. Als het al verwerkt en verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk).